Foto: Aleksandar Kerekeš Keky

Čolić otkrio tajnu: Prije koncerta popijem vitamin C!

Pred veliki koncert u mariborskoj dvorani Tabor 15.04., vječni šarmer Zdravko Čolić otkrio je ‘tajnu’ priprema koja mu omogućuje da tijekom cijelog nastupa bude u izvrsnoj formi, pun energije i savršenog glasa.

– Na dan koncerta, čak i dan ranije, odmaram i ne izlazim. Prije samog koncerta malo se razgibam i popijem kalcij s vitaminom C, a ponekad rađe ipak malo konjaka da potakne protok krvi, kaže s osmijehom Čola i dodaje da se iznenadi kad ga netko podsjeti da ima 64 godine jer se ni najmanje tako ne osjeća.

Zdravko Čolić u Mariboru nije nastupao dugih sedam godina te se koncertu i susretu sa starim prijateljima raduje podjednako kao i publika koja je iskazala velik interes za ovaj koncert. Slovenci s nestrpljenjem čekaju ponovno uživo čuti velike Čoline hitove poput ‘Ti si mi u krvi’, ‘Svadbarskim sokakom’, ‘Kao moja mati’, ali i novije pjesme s aktualnog albuma ‘Vatra i barut’ među kojima i ‘Što ti dadoh’, ‘Esma’ i ‘Zar se nismo shvatili’.

U razgovoru sa slovenskim medijima, Čola je otkrio i da je kao mladić naginjao karijeri u sportu te se prisjetio trenutka kad je ipak shvatio da je glazba njegov poziv.

– Još kao dijete volio sam sport, trenirao sam malo atletiku i nogomet, a u isto vrijeme počeo sam svirati i gitaru. Jednog dana branio sam na malonogometnom turniru kad je mlađi brat došao reći mi da me čeka učitelj gitare. Dvoumio sam se što da napravim, da ostanem igrati nogomet ili odem kući u najuzbudljivijim trenucima turnira. Pognuo sam glavu i krenuo za bratom kući. To je po meni bio znak da sam se ipak odlučio za glazbenu karijeru, ispričao je Čola čija aktualna turneja ‘Vatra i barut’ koju je pogledalo skoro pola milijuna ljudi diljem regije potvrđuje da je toga dana donio ispravnu odluku.

Čola je poznat po podizanju ljestvice u koncertnim nastupima, a prema količini energije, emocija i zavidnog iskustva na sceni neupitno je da će ovo biti koncert koji se pamti cijeli život. Spektakl koji je pred nama, a za koji se na svim dosadašnjim točkama turneje tražila ulaznica više, obećaje i produkciju svjetske klase za što će se pobrinuti organizatori Scardona i Tipo-marketing.

Slične vijesti

Odgovori

Copyrıght 2014 HIT Naklada. All RIGHTS RESERVED.