Festival novog zvuka – ‘Karlovačko RockOff’!

Nakon uspješne prve sezone RockOff festivala novog zvuka, najmlađa manifestacija Hrvatskog društva skladatelja u svoje drugo izdanje ulazi s novim imenom: Karlovačko RockOff!

Hrvatsko društvo skladatelja pokrenulo je festival kako bi mladim glazbenicima i autorima otvorilo radijski i televizijski eter i koncertne pozornice. Veliki uspjeh i napore organizatora u prvom izdanju festivala prepoznala je kompanija Heineken Hrvatska, odnosno Karlovačko pivo koje će, u partnerstvu s HDS-om, podići festival na još veću razinu i predstaviti novu rock i off glazbu širom Hrvatske.

„S Karlovačkim, kao snažnim partnerom, dodatno ćemo naglasiti težnju da se mladim glazbenicima pruži prilika da pokažu svoj talent, podijele ga s publikom i postanu nove glazbene zvijezde. Uz to, projekt koji je zamišljen kao manifestacija kroz koju će nova generacija glazbenika različitih žanrova ostvariti medijski, diskografski i koncertni proboj, sad će trajati gotovo cijelu godinu“, izjavio je Hrvoje Horvat, umjetnički direktor Karlovačko RockOffa.

Darko Bakić, zamjenik glavnog tajnika HDS-a i voditelj projekta, također je zadovoljan postignutim: „U  godini u kojoj slavi svoju 70. obljetnicu, Društvo i kroz ovaj projekt ostaje mlado. Povezivanje s jakim oglašivačima danas je neizbježan dio promicanja glazbe i glazbenika. HDS se i ovom prilikom potvrđuje kao jedan od najutjecajnijih čimbenika domaće glazbene industrije, čiji  je prioritet interes članova – autora i glazbenika nove generacije. Nastavljamo s ovježavanjem radijskog etera, ali pritom i dalje zadržavamo visoke umjetničke i estetske kriterije koje smo postavili s prošlogodišnjim izdanjem festivala!“.

O kriterijima festivala pobrinut će se respektabilan stručni žiri kojeg je i ove godine odabralo Hrvatsko društvo skladatelja. Uz Hrvoja Horvata, čine ga Ivan Dečak (Vatra), Jadranka Ivaniš Yaya (Jinx), Damir Martinović Mrle (Let3) i producent Srđan Sekulović Skansi. Oni će, uz publiku, birati bendove i izvođače koji se za sudjelovanje na festivalu mogu prijaviti putem Karlovačko RockOff Facebook stranice do 30. ožujka.

„Karlovačko je pivo za optimiste, za ljude koji žele i mogu uzeti najbolje od života u Hrvatskoj. Želimo potaknuti ljude da budu aktivni, optimistični i da preuzmu budućnost u svoje ruke. U ovom slučaju želimo potaknuti nove bendove da se usude izaći na svjetla pozornice i pokazati svoj talent. Karlovačko RockOff za nas je iznimno važan projekt i ponosni smo što smo dio njega“, naglasio je Roberto Giugliano, direktor marketinga kompanije HEINEKEN Hrvatska.

Na Karlovačko RockOff svoje nove skladbe mogu prijaviti izvođači, DJ-evi i bendovi koji nemaju više od 3 diskografski objavljena albuma, a dobrodošli su predstavnici različitih stilova i žanrova: od rocka, popa, heavyja i elektronike do kantautora, indie i etno zvukova. Žiri festivala poziva i one bendove koji lani nisu uspjeli ući među 18 odabranih da svakako pokušaju i ove godine s novim pjesmama!

Stručni žiri Karlovačko RockOffa s direktorom marketinga Heineken Hrvatska – Srđan Sekulović Skansi, Ivan Dečak, Roberto Giugliano, Jadranka Ivaniš Yaya, Hrvoje Horvat i Damir Martinović Mrle

Slične vijesti

Odgovori

Copyrıght 2014 HIT Naklada. All RIGHTS RESERVED.